Bezoek!

18 augustus 2021 - Ísafjörður, IJsland

Afgelopen waren papa, mama en Wouter hier! Ontzettend leuk. Afgelopen donderdag vloog ik naar Reykjavik, samen Golden Circle Tour gedaan en walvissen gespot!! Dat kan van mijn bucketlist!
De dagen met familie was fijn, veel kletsen en samen op pad. Het weer was super, veel zon, geen wind en regen! Korte broeken weer!

Ze hebben kennis gemaakt met mijn hostfamily. Maar vanochtend zijn ze weer vertrokken naar Reykjavik, hierbij wel tranen, maar gelukkig kunnen we elkaar digitaal blijven zien!

Vorig weekend ziek geweest, de oorontsteking ging niet over dus weer terug naar de dokter. In combinatie met buikgriep veel op bed gelegen. 2 host kindjes hadden ook last van buikgriep.. Gelukkig was het maandag weer over en kon een nieuwe week starten!

We komen langzaam meer in een schoolritme. De middelste is begonnen met kindergarden en de andere 2 starten volgende week.

We hebben nog geen alternatief gevonden voor IJslandse les maar nu werken we met post its in huis, met IJslandse worden erop, dit werkt goed! Zodra de kinderen op school zijn wil ik meer tijd besteden aan zelfstudie!

Druk weekend voor de boeg! Ouders hebben een bruiloft dus zijn niet thuis. Oma van de kinderen komt logeren en helpt mij mee.

Dat weekend erop ga ik naar Reykjavik! Mijn 2 tantes komen en we gaan samen op Tour, naar de Sky Lagoon en veel kletsen! Zin in!

Tot de volgende keer!

IMG_20210814_193123IMG_20210813_184329IMG-20210818-WA0000IMG_20210813_142505IMG_20210814_114619_182IMG_20210814_114619_220IMG_20210810_105029

1. Hanneke Branten:
    18 augustus 2021
    Hoi Nienke. Had de reis al een beetje gehoord van je moeder. Leuk hoor dat ze zijn geweest. Balen dat je ziek was. Gelukkig nu beter.
    Succes weer met je activiteiten daar. Groetjes uit Mijdrecht 😊
  2. Gertie:
    18 augustus 2021
    Wow Nienke!
    Vervelend van je oren dat wel natuurlijk...
  3. Oma Jeannej:
    19 augustus 2021
    Hoi Nienke dank voor jouw uitgebreid reisverslag. Heel fijn dat jullie het zo knus hebben gehad. Ik hoop dat de oorpijn weg blijft. Ook bedankt voor de prachtige fotoos. Nu krijg je ook nog bezoek van je twee tantes. Je ligt wel in de picture! Veel liefs
  4. Dimitra en Bas:
    Lieve Nienke
    Wat een mooie foto's.
    En walvissen zijn mijn lievelings.
    Leuk dat je mama papa en broer zijn geweest en nu je twee tantes.
    Knap van je Nienke dat je in IJsland zit.
    Beterschap nog en ik wacht op meer mooie foto.
    Groetjes Dimitra en natuurlijk ook van Bas x
  5. Britt: