Bezoek!

18 augustus 2021 - Ísafjörður, IJsland

Afgelopen waren papa, mama en Wouter hier! Ontzettend leuk. Afgelopen donderdag vloog ik naar Reykjavik, samen Golden Circle Tour gedaan en walvissen gespot!! Dat kan van mijn bucketlist!
De dagen met familie was fijn, veel kletsen en samen op pad. Het weer was super, veel zon, geen wind en regen! Korte broeken weer!

Ze hebben kennis gemaakt met mijn hostfamily. Maar vanochtend zijn ze weer vertrokken naar Reykjavik, hierbij wel tranen, maar gelukkig kunnen we elkaar digitaal blijven zien!

Vorig weekend ziek geweest, de oorontsteking ging niet over dus weer terug naar de dokter. In combinatie met buikgriep veel op bed gelegen. 2 host kindjes hadden ook last van buikgriep.. Gelukkig was het maandag weer over en kon een nieuwe week starten!

We komen langzaam meer in een schoolritme. De middelste is begonnen met kindergarden en de andere 2 starten volgende week.

We hebben nog geen alternatief gevonden voor IJslandse les maar nu werken we met post its in huis, met IJslandse worden erop, dit werkt goed! Zodra de kinderen op school zijn wil ik meer tijd besteden aan zelfstudie!

Druk weekend voor de boeg! Ouders hebben een bruiloft dus zijn niet thuis. Oma van de kinderen komt logeren en helpt mij mee.

Dat weekend erop ga ik naar Reykjavik! Mijn 2 tantes komen en we gaan samen op Tour, naar de Sky Lagoon en veel kletsen! Zin in!

Tot de volgende keer!

IMG_20210814_193123IMG_20210813_184329IMG-20210818-WA0000IMG_20210813_142505IMG_20210814_114619_182IMG_20210814_114619_220IMG_20210810_105029