Time flies when you're having fun

2 augustus 2021 - Ísafjörður, IJsland

Ondertussen al weer 3 weken hier en veel gedaan. Veel om te vertellen en er zijn vast dingen die ik nu vergeet.

Vorige week zaterdag, op onze terug weg naar huis onderweg een groep dolfijnen gezien!!! Gewoon vanuit de auto. Ontzettend gaaf en iets om nooit te vergeten, filmpje gemaakt, je ziet in de verte zwarte puntjes boven water komen, dat zijn ze, het waren er ongeveer 15 en zagen ze 2x!

Tijdens het typen zit ik op de bank met een kopje thee, wachtend op de droger met mijn dekbedovertrek.  We zijn vandaag terug gekomen van een weekend kamperen. Dit was in een vallei hier vlakbij. Afgelopen weekend was een weekend waarbij veel mensen hier gaan kamperen met de hele familie bij elkaar.
Tijdens het weekend zelf niet zo veel gedaan, geklets, spelletjes gedaan, kampvuur gehad en gezongen, iets wat IJslanders veel doen. Ohja, heel gaaf, een waterval gezocht en er onder door gelopen!

Afgelopen week een rustige week, we zaten in quarantaine omdat mijn hostmom getest moest worden. Gelukkig negatief dus snel uit quarantaine.

Ik had erge oorpijn dus na 2 dagen afspraak gemaakt bij de huisarts hier in het ziekenhuis. Langs geweest en in beide oren een oorontsteking. Nu aan antibiotica en hopen dat het snel over gaat.

De IJslandse les gaat voor mij niet door. Het is 5 dagen per week van 9-19. Dat is niet haalbaar. Ik moet gewoon werken en zo'n grote cursus is niet nodig. We gaan op zoek naar een andere manier.

We (Ik, papa en mama) zijn vol op aan het appen, ze komen over 11 dagen naar IJsland en ik ga ze opzoeken in Reykjavik! Iets waar ik heel veel zin in heb!

Zo lekker naar bed! Tot de volgende keer!

Liefs, Nienke

IMG_20210731_224636IMG_20210801_145617IMG_20210731_132917IMG_20210802_131226

1. Hanneke Branten:
    3 augustus 2021
    Hoi Nienke. Wat leuk om jouw verhalen te lezen. Balen van je oorontsteking. Gaaf die waterval.
    Oh 11 augustus is al best snel dat je ouders komen. Veel plezier nog😊