YES!

7 juni 2021 - Oss, Nederland

Na een aantal maanden radiostilte is er een gezin gevonden. Vorige week kreeg ik een mail met een mogelijk gastgezin. Na het lezen van hun brief en omschrijving was ik snel enthousiast! Ik heb contact met ze opgenomen en 2 dagen later hadden we een Skype afspraak! Dat was spannend, gelukkig voor hun ook het eerste gesprek en de eerste au pair. Het was een gezellig gesprek en het klikte goed. Hun waren er al over eens en wilde mij als au pair. Vandaag hadden we ons 2e gesprek en heb ik tegen ze vertelt dat ik ook graag hun au pair wil worden!

Beide partijen ontzettend blij!

Het gezin heeft 3 kinderen van 11 maanden, 3 jaar en 7 jaar. Ze wonen in de Westfjords van IJsland. Ga er voor 6 maanden naar toe en vertrek begin juli. Ontzettend spannend maar heel veel zin in! Ik houd jullie op de hoogte op dit blog en via mijn instagram account @aupair_nienke

🥳🥳

IMG_20210607_200500

1. Cissy:
    7 juni 2021
    Wauw Nienke wat gaaf! Eindelijk duidelijkheid en het is zo juli! Heel veel plezier daar, ik ga je volgen 😘
  2. Oma Jeannej:
    7 juni 2021
    Oh wat geweldig. Ik heb alles goed gelezen. Ook fijn dat het zulke jonge kinderen zijn. Het komt helemaal goed!!
    Oma
  3. Hanneke Branten:
    Wauw Nienke wat leuk.
    Zo fijn dat je een plekje hebt😊
    Een mooi vooruitzicht.
    Succes met je voorbereidingen 💪👍
    Groetjes Hanneke
  4. Margo:
    Super gaaf!
    En het is Juli voor je het weet!
    Succes met de voorbereidingen en ik ga je volgen!!!!
  5. Toos Scheij:
    8 juni 2021
    Leuk hoor Nienke,
    Apart om voor dit land te kiezen want de meeste meiden gaan voor het franse avontuur.
    Susses met het voorbereiden en we gaan je volgen.🌷🌷
  6. Josje:
    9 juni 2021
    Wauw!! Wat leuk Nienke.
    Heel veel plezier en maak er een leuke tijd van! We zien je hopelijk nog wel even voor je weg gaat 🙂
  7. Dorine:
    9 juni 2021
    Nienke, wat geweldig gaaf!! Dit wordt een mooie ervaring zeg! Ik ga je volgen. Heel veel plezier bij het gezin in IJsland.
  8. Lisanne, Raymond, Noah en Romée:
    11 juni 2021
    Super leuk Nienke!
    Er staat jou een mooi avontuur te wachten 😁
    Succes met alle voorbereidingen!
  9. Gertie:
    12 juni 2021
    Wat een mooi avontuur ga je tegemoet, Nienke! Dat wordt onvergetelijk....
  10. Rieky Dopper:
    7 juli 2021
    Hoi stoere meid ,
    Snap dat het spannend is maar het komt allemaal goed met jouw positieve inzet 👍 Een goede reis en je krijgt er een geweldige levenservaring bij !
    Succes en toi toi toi , morgen ben je er al en nu is het mooi weer daar , heelijk dus ! Groetjes 🥰