Enjoy every moment!

27 november 2021 - Ísafjörður, IJsland

Eind november....  Jeetje! Maar echt, de tijd gaat als een intercity van de NS voorbij!

Het is vandaag zaterdag 27 november, over precies een maand vlieg ik naar Reykjavik, ik overnacht in Keflavik, vlakbij het vliegveld en 28 december vlieg ik naar Amsterdam!

Aan de ene kant wil ik daar niet aan denken, maar het zien van familie en vrienden in Nederland is ook fijn... Dubbele gevoelens.

Afgelopen woensdag was mijn verjaardag! Ik ben 21 geworden en heb dat samen met mijn hostfamily en 2 vriendinnen hier gevierd. Dit was een leuke dag en heb erg genoten. Zo had ik een mega lieve verjaardagskaart gekregen van Hófi met een mooie tekst! Zoo liefff ❣️

Zoals ik in mijn vorige blog vertelde stond er een roadtrip op de planning met Teun & Carmen. Dit was ontzettend leuk en gezellig. Op vrijdagavond arriveerde ze in ísafjörður. En dit verliep grappig, de weg voor ons huis is een eenrichtingsweg en er zijn alleen maar toeristen die verkeerd rijden. En dit gebeurde toen ook, en ik zo, daar heb je weer van die domme toeristen, en wat bleek, dat waren Teun & Carmen..! Oops!

Ze hebben een weekend geslapen in Holt Inn, het hotel van de ouders van Kristjan. We zijn gaan zwemmen met de kinderen, IJslandse vis gegeten en spelletjes gedaan. Maandagmorgen begon onze roadtrip naar het zuiden van IJsland. We hebben een hoop dingen gezien, watervallen, gletsjers beklommen, blue lagoon, nationaal park, zeehondje en als topper op de taart ook nog dansend noorderlicht! Ik zal foto's toevoegen en bij video's zie een filmpje dat we hebben gemaakt!

Vandaag ben ik vrij en morgen ga ik met de meiden naar de nieuwe Disney film in de bioscoop hier!

Verder wordt de maand een maand vol voorbereidingen voor kerstmis! Ik deel aan het einde van december weer een blog maar via mijn instagram account plaats ik meer over deze voorbereidingen en mijn laatste maand!

Ik ga genieten met volle tuigen!

Liefs, Nienke

FB_IMG_1637798743006IMG_20211120_142150IMG_20211125_103837_671IMG_20211123_191118IMG_20211117_132605IMG_20211115_160651IMG_20211119_110122